Jag ska spendera helgen i Paris, åker om några timmar. Eftersom resan blev påkommen igår kväll har jag inte haft någon tid att kolla upp så många restauranger, men har hittat en del på Happy Cow. Helst ville jag äta på The Gentle Gourmet (som också är ett vegansk hotell!) men jag ringde precis dit och det var fullbokad till den 12 februari. Så några andra ställen jag ska försöka besöka är… Le Passage ObligeLe Potager du MaraisJoy in Food, Saveurs Veget Halles och Bob’s Juice Bar (för fika)

Tips mottages med öppna armar!

Kommentarer

Inga kommentarer ännu.

Kommentera

Basic HTML is allowed. Your email address will not be published.

Subscribe to this comment feed via RSS