Sedan jag startade Under the green har flera av mina läsande vänner & bekanta börjat konsumera mindre kött, börjat testa mer vegetariskt eller slutat äta kött helt och hållet. Jag vill att ni ska veta att ni gör mig så lycklig, dels är jag ju jätteglad över att ni gillar bloggen men det som gör mig mest glad är att ni bidrar till ett bättre liv för världens alla djur. Desto mindre kött vi som konsumenter efterfrågar, desto mindre kött köper butikerna in, och desto mindre kött behöver ju produceras osv… Vi har makten.

och Tack vare er, som ändrar kosthållning, mycket eller lite, så känner jag hopp. Och tro, på att världen kan bli en lite bättre plats både för djur och människor ♥

All kärlek till er ♥♥♥

Kommentarer

Inga kommentarer ännu.

Kommentera

Basic HTML is allowed. Your email address will not be published.

Subscribe to this comment feed via RSS