Som gjorde stor succé med Skippers burgare.

Kommentarer

3 kommentarer

Post a comment
  1. pjocke #
    mars 11, 2010

    Åh, jag ÄLSKAR hamburgare. Hur gör du med vegandressing? Kavlis fettfria var ju vegansk, men den är borta. Nu för tiden gör jag egen med äggfri majonäs, bostongurka och ketchup. Det blir sådär…

  2. mars 12, 2010

    Ja det är såå gott. Jag har haft en hamburgervecka denna veckan. jag kör också egen dressing, av äggfri majonäs, tomatpuré och lite pressad citron och jag tycker att den är helt okej. Något bättre tips har jag tyvärr icke…

  3. mars 19, 2010

    Så jävla goda!
    Bästa produkten den där vintantstunnan någonsin tagit fram.
    Anna Skipper levererar ännu en gång.

Kommentera

Basic HTML is allowed. Your email address will not be published.

Subscribe to this comment feed via RSS