hmm… det här kunde de ha jobbat lite bättre på, rivna grönsaker och burksvamp, typ. Personalen visste inte vad vegansk mat var och frågade oroligt om jag får i mig allt jag behöver. Jag berättade att vegansk kost har blivit en populär diet för de som sysslar med Ultimate fighting (världens hårdaste kampsport).

Tidigare när jag har flugit har jag haft med mig egen mat men jag tyckte att det var intressant att se vad de kunde få ihop och beställde därför vegansk mat denna gången, vet inte om jag tänker göra om det, men jag kanske ska så de tvingas bli bättre på det..

Kommentarer

2 kommentarer

Post a comment
  1. Eda #
    april 2, 2010

    Jag blev uppgraderad till business class på en Air France flight Singapore-Paris, och deras veganmat var långt över förväntan. De har haft rätt ok veganmat i ekonomiklass när jag åkt med dem, men jag förväntade mig inget mer i business. Fel! De hade faktiskt lagt ned mycket mer möda och jag var riktigt nöjd.🙂

  2. april 2, 2010

    Roligt!! Kanske SAS kan lära sig något av dem, ska tipsa dem om det!

Kommentera

Basic HTML is allowed. Your email address will not be published.

Subscribe to this comment feed via RSS