Hej vänner. I helgen har jag flyttat in i vår nya lägenhet, en vindsvåning i Birkastan. Efter ett halvår i andrahandslägenheter med flyttkartonger som garderober känns det som en dröm. Att det dessutom är min drömlägenhet jag bor i gör inte saken sämre.

Den första smoothien som jag gjorde i mitt nya kritvita kök ser kanske lite läskig ut men var jättegod. I den hade jag: Frysta jordgubbar (ca 4 st), 1/2 banan, äppeljuice (helst färskpressad), 1 msk nässelpulver, 1 msk gojibär, lite havremjölk och 1 pressad lime. Voila!

Kommentarer

3 kommentarer

Post a comment
  1. juni 21, 2010

    Ser ut som en fantastisk lägenhet! Vilket ljus…
    Högst på min priolista bland lyxtillägg vid nästa flytt är mycket (dags)ljus, och ett större kök.

  2. juni 21, 2010

    tack! ja den är faktiskt helt underbar, älskar att det är fönster runt hela lägenheten och i taket i alla rum!

Trackbacks & Pingbacks

  1. Tweets that mention Nyinflyttad! « Under The Green -- Topsy.com

Kommentera

Basic HTML is allowed. Your email address will not be published.

Subscribe to this comment feed via RSS